Thursday, July 9, 2009

Important Iranian outside Iran:بچه ها، میخوام یک برنامه ریزی برای اعتراض به نقض حقوق بشر درشهر واشنگتن، جلوی سفارت ایران (دفتر حفظ منافع) راه بندازیم. کمک فکری لازم داریم

No comments:

Post a Comment