Thursday, July 9, 2009

بچه ها، میخوام یک برنامه ریزی برای اعتراض به نقض حقوق بشر درشهر واشنگتن، جلوی سفارت ایران (دفتر حفظ منافع) راه بندازیم. کمک فکری لازم داریم

No comments:

Post a Comment