Sunday, July 12, 2009

در اعتراض به کودتاچیان و مواضع جانبدارانه رسانه های دولتی عده ای تصمیم گرفتند با روشن کردن وسایل برقی ، به نوعی بمب الکتریکی ایجاد کرده و با افزایش فشار موجب قطع برق شوند

No comments:

Post a Comment