Sunday, July 12, 2009

احتمال اقامه نماز جمعه این هفته بوسیله آقای هاشمی زیاده.. به نظرتون باید چیکار کرد؟ هیچ بعید نیست اگه همه بریم اونجا، ایشون هم بگن سخنان رهبر فصل الخطابه و از اینجور چیزا بگه... به نظرتون چیکار کنیم؟ شعار هماهنگ کنیم؟ بریم؟

No comments:

Post a Comment