Wednesday, July 8, 2009

فردا شروعی دوباره است
دیشب همه دیدیم که ا.ن چطور از موضع ترس حرف میزد. دیگر از آن خنده های کریه خبری نبود. از آن اعتماد بنفس و خودشیفتگی دروغین همیشگی هم خبری نبود

No comments:

Post a Comment